Subject: Re: SA Kuressaare Hambapolikliiniku ühinemine SA Kuressaare Haiglaga
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 17:17:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et vastavalt Saaremaa Vallavolikogu 28.03.2024 otsusele nr 
1-3/15 "Kuressaare Hambapolikliinik sihtasutuse ühinemine Kuressaare Haigla 
Sihtasutusega" ning 30.10.2024 on sõlmitud notariaalne Sihtasutuste 
ühinemislepingule Kuressaare Hambapolikliinik SA ja Kuressaare Haigla SA 
vahel. Kas sel juhul peab SA Kuressaare Hambapolikliinik tegeva veel 
vastutuskindlustuse lepingu? Kahjuks pakub PZU vaid ühe aastast lepingut 
ning lühemalt seda sõlmida ei saa.

Parimate soovidega,
Triinu Putnik
juhatuse liige
SA Kuressaare Hambapolikliinik
5647 6868

Kontakt Triinu Putnik (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 10. oktoober 2024 
kell 09:55:

Austatud Terviseamet

Teavitame Teid, et Saaremaa Vallavolikogu on teinud otsuse SA Kuressaare 
Hambapolikliinik ühendada SA Kuressaare Haigla SA-ga (otsus manuses). 
Ühinemine on planeeritud lõpule viia ajavahemikul 1. jaanuar 2025 – 1. juuli 
2025. Täpne ühinemise aeg sõltub erinevate protsesside menetlemise kiirusest 
ning seadusandlike ja regulatiivsete nõuete täitmisest.

Käesolev teade saadetakse teile, et teavitada teid plaanidest ning ootame 
teiepoolseid täiendavaid küsimusi või seisukohti, kui selleks peaks vajadus 
tekkima.

Teavitame, et saatsime samasisulise kirja ka Sotsiaalministeeriumile, 
Konkurentsiametile ja Ravimiametile.

Parimate soovidega,
Triinu Putnik
SA Kuressaare Hambapolikliinik
juhatuse liige
5647 6868